Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of
dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U
kunt mailen naar:
info@brick-technics.nl
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd
nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling
bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan
bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan
te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te
vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is
dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.